sobota, 1 maja 2010

Reserved.






A więc tak ... Nie jestem fanką sklepu Reserved.Widziałam na wystawie również parę ubrań,ale nie zachwyciły mnie.Lecz jednak szukając ciuchów z ciekawości zajrzałam na ich stronę.Przeglądałam wszystkie dodatki, bluzki itd. i kilka z nich spodobały mi się.Tak więc przedstawiłam Wam ubrania,które wg. mnie są najlepsze.
Przepraszam,że wycięłam nierówno obrazki,ale śpieszyłam się.
Niektóre ubrania były też w innych kolorach ,ale nie chciałam zawracać sobie tym głowy.

2 komentarze:

  1. reserved nie zachwyca, jak już coś tam znajdę to ZAWSZE źle leży, często omijam ten sklep szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle chodziła tam moja mama ; p
    Tylko z tą kolekcją się postarali , normalnie rekord - na VIVI'e się znalazł choć to też nic specjalnego .

    OdpowiedzUsuń